موضوعات محبوب
مدرسان محبوب
همه بازاریابی دوره ها
روابط عمومی: ارتباطات بحران رسانه ها
آنچه خواهید آموخت
توانایی مدیریت ارتباطات بحران
بدانید که چگونه با اعتماد به نفس در دوربین ظاهر شوید
پیام ها را آماده کنید
به س questionsالات سخت دست بزنید
هک رشد ، توسعه تجارت: مبانی بازاریابی
آنچه خواهید آموخت
می دانید کجا بروید.
دیگر گم نخواهی شد
شما به وضوح خواهید دانست که کجا بروید و چگونه به آنجا بروید.
به عنوان یک کارآفرین احساس اطمینان بیشتری خواهید کرد.
شما دانش کسب خواهید کرد و متفاوت خواهید دید.
آموزش کامل سئو | با جستجوگر SEO رتبه 1 را در Google کسب کنید
آنچه خواهید آموخت
با استفاده از کلمات کلیدی منتخب معامله ای / آموزنده ، بازدید طولانی را به سایت خود هدایت کنید
سرعت بارگیری وب سایت خود را در کمتر از 1 ثانیه انجام دهید و فروش / تبدیل را 200٪ افزایش دهید
تکنیک های ایجاد لینک آسان برای بهبود اقتدار دامنه و رتبه بندی دامنه شما
سفر خلاقانه نام تجاری
آنچه خواهید آموخت
می تواند یک ارزش پیشنهادی برای یک نام تجاری ایجاد کند
بیاموزید که چگونه محتوای معنی دار و جذاب تولید کنید.
یک زمین خلاق کامل ایجاد کنید.
فعالیت های برند را از طریق لنز تجربه مشتری بررسی کنید.
تسلط بر روند فروش
آنچه خواهید آموخت
چندین ابزار لازم برای فروش ایجاد کنید که برای داشتن یک عملکرد بالا در فروش ضروری است. این ابزارها در حدود پایه دانش ، مهارت و نظم بنا شده اند.
هر ابزاری جعبه ابزار فروش را تشکیل می دهد ، که یک سند زنده برای راهنمایی شما در هر مرحله از مراحل فروش است.
تکنیک های تحلیلی برای تخصص کسب و کار
آنچه خواهید آموخت
به پیش بینی عملکرد کمک می کند
افزایش نرخ ماندگاری
افزایش بهره وری در هزینه
استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی
آنچه خواهید آموخت
بنیاد لازم برای استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها را برای چالش های دنیای واقعی که روزانه در زندگی حرفه ای خود با آن روبرو هستند ، دریافت کنید.
ابزار تحلیلی ایده آل را برای نیازهای خاص آنها شناسایی کنید
روش های معتبر و قابل اعتماد برای جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها را درک کنید
از داده ها در تصمیم گیری برای آژانس ها ، سازمان ها یا مشتریان خود استفاده کنید.
تجزیه و تحلیل نظرسنجی برای به دست آوردن بینش بازاریابی
آنچه خواهید آموخت
از نظرسنجی های یکباره مشتری رضایت گرفته تا نظرسنجی های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می شود ، اطلاعاتی را فراهم می کنند که بازاریابان برای درک چگونگی مشاهده محصولات ، خدمات و مارک هایشان توسط مصرف کنندگان نیاز دارند.
در روش های تحلیلی برای داده های نظرسنجی ، فراگیران آماری با روش های تثبیت شده برای تبدیل پاسخ های نظرسنجی به بینش هایی که می توانند تصمیمات بازاریابی را پشتیبانی کنند ، آشنا می شوند.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عامل ، تجزیه و تحلیل خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس گذاری چند بعدی است.