تجزیه و تحلیل نظرسنجی برای به دست آوردن بینش بازاریابی

مدرس examen
اخرین بروزرسانی 19 خرداد 1400
0 قبلا ثبت نام شده

درباره این دوره

مصرف کنندگان چگونه برند شما را نسبت به رقبا می بینند؟ چگونه محصول جدیدی هنگام عرضه باید موقعیت بندی شود؟ کدام بخشهای مشتری بیشتر به پیشنهادات فعلی ما علاقه مند هستند؟

برای این س questionsالات و بسیاری دیگر ، نظرسنجی ها روش امتحان شده و واقعی برای به دست آوردن بینش بازاریابی هستند.

از نظرسنجی های یکباره مشتری رضایت گرفته تا نظرسنجی های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می شود ، اطلاعاتی را فراهم می کنند که بازاریابان برای درک چگونگی مشاهده محصولات ، خدمات و مارک هایشان توسط مصرف کنندگان نیاز دارند.

برچسب ها

اهداف یادگیری

از نظرسنجی های یکباره مشتری رضایت گرفته تا نظرسنجی های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می شود ، اطلاعاتی را فراهم می کنند که بازاریابان برای درک چگونگی مشاهده محصولات ، خدمات و مارک هایشان توسط مصرف کنندگان نیاز دارند.
در روش های تحلیلی برای داده های نظرسنجی ، فراگیران آماری با روش های تثبیت شده برای تبدیل پاسخ های نظرسنجی به بینش هایی که می توانند تصمیمات بازاریابی را پشتیبانی کنند ، آشنا می شوند.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عامل ، تجزیه و تحلیل خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس گذاری چند بعدی است.

Material Includes

  • فیلم
  • جزوات

Requirements

  • XL Stat
  • اکسل افزودنی

مخاطب هدف

  • دانش آموزان
  • صاحبان تجارت

برنامه تحصیلی

18 ساعت 45 دقیقه

تحلیل عاملی

آزمون

تجزیه و تحلیل خوشه

مقیاس گذاری چند بعدی

Want to receive push notifications for all major on-site activities?

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare