تجزیه و تحلیل نظرسنجی برای به دست آوردن بینش بازاریابی
مصرف کنندگان چگونه برند شما را نسبت به رقبا می …
آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکباره مشتری رضایت گرفته تا نظرسنجی های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می شود ، اطلاعاتی را فراهم می کنند که بازاریابان برای درک چگونگی مشاهده محصولات ، خدمات و مارک هایشان توسط مصرف کنندگان نیاز دارند.
در روش های تحلیلی برای داده های نظرسنجی ، فراگیران آماری با روش های تثبیت شده برای تبدیل پاسخ های نظرسنجی به بینش هایی که می توانند تصمیمات بازاریابی را پشتیبانی کنند ، آشنا می شوند.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عامل ، تجزیه و تحلیل خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس گذاری چند بعدی است.
تکنیک های تحلیلی برای تخصص کسب و کار
در این تخصص ، شما یاد می گیرید چالش های …
آنچه یاد خواهید گرفت
به پیش بینی عملکرد کمک می کند
افزایش نرخ ماندگاری
افزایش بهره وری در هزینه
تسلط بر روند فروش
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت …
آنچه یاد خواهید گرفت
چندین ابزار لازم برای فروش ایجاد کنید که برای داشتن یک عملکرد بالا در فروش ضروری است. این ابزارها در حدود پایه دانش ، مهارت و نظم بنا شده اند.
هر ابزاری جعبه ابزار فروش را تشکیل می دهد ، که یک سند زنده برای راهنمایی شما در هر مرحله از مراحل فروش است.
تسلط بر اصول مدل سازی داده ها
در این دوره ، من اصول و مفاهیم مدل سازی …
آنچه یاد خواهید گرفت
آماده شروع کار در پروژه های مدل سازی داده های واقعی ،
مسئولیت ها را به عنوان بخشی از نقش موجود گسترش دهید
موقعیت جدیدی را شامل مدل سازی داده ها کنید.
Big Data را بیاموزید
این دوره برای مهندسین نرم افزار ، سرپرست پایگاه داده …
آنچه یاد خواهید گرفت
بیاموزید که چگونه در حال حاضر از محبوب ترین نرم افزار در صنعت Big Data استفاده کنید
استفاده از پردازش دسته ای و همچنین پردازش در زمان واقعی.
زمینه کافی به شما بدهد تا بتوانید در مورد مشکلات و راه حل های واقعی با متخصصان این صنعت صحبت کنید.
مقدمه ای بر یادگیری ماشین برای علوم داده
در این دوره مقدماتی ، “دانشمند حیاط خلوت اطلاعات” شما …
آنچه یاد خواهید گرفت
کاملاً بفهمید علوم کامپیوتر ، یادگیری ماشین و علوم داده چیست.
بفهمید که این دامنه های مختلف چگونه در کنار هم قرار می گیرند ، چگونه متفاوت هستند و چگونه می توان از پرز و نعمت بازاریابی جلوگیری کرد.
درک فناوری رایانه با قدردانی از مقیاس ، جهان را تغییر داده است.
هوش مصنوعی و یادگیری ماشین
هوش مصنوعی به مرکز تصمیم گیری استراتژیک سازمان ها تبدیل …
آنچه یاد خواهید گرفت
آماده استفاده از دانش تازه به دست آمده خود در سازمان فعلی خود باشید.
برای خود و تجارت خود تصمیمات استراتژیک آگاهانه بگیرید.
- 1
- 2