مهارت گوش دادن – مهارت های نهایی نهایی
مهارت گوش دادن نوعی سس آرام نرم است که می …
آنچه یاد خواهید گرفت
ارتباطات بهتری با همه افراد در محل کار ایجاد کنید
یک ارتباط برقرار بهتر شوید
همه روابط کاری را بهبود ببخشید
عکاسی مبتدی نیکون SLR دیجیتال (DSLR)
شما یاد خواهید گرفت که چگونه همه آن دکمه ها …
آنچه یاد خواهید گرفت
شما می آموزید که چگونه سرعت شاتر خود را تنظیم کنید و اینکه چرا سرعت شاتر را بر سرعت دیگری انتخاب می کنید.
شما یاد خواهید گرفت که تفاوت بین تاری تاری عمق میدان و تاری حرکت را تشخیص دهید.
اداره پایگاه داده اوراکل برای مبتدیان
دوره مدیریت پایگاه داده Oracle برای مبتدیان مطلق در مورد …
آنچه یاد خواهید گرفت
اصول RDBMS را بدانید تا آنها به طور کارآمد تیم DBA را مدیریت کنند
اصول پایگاه داده اوراکل را بشناسید (از جمله اوراکل 12c و اوراکل 11 گرم)
هوش مصنوعی و یادگیری ماشین
هوش مصنوعی به مرکز تصمیم گیری استراتژیک سازمان ها تبدیل …
آنچه یاد خواهید گرفت
آماده استفاده از دانش تازه به دست آمده خود در سازمان فعلی خود باشید.
برای خود و تجارت خود تصمیمات استراتژیک آگاهانه بگیرید.
مقدمه ای بر یادگیری ماشین برای علوم داده
در این دوره مقدماتی ، “دانشمند حیاط خلوت اطلاعات” شما …
آنچه یاد خواهید گرفت
کاملاً بفهمید علوم کامپیوتر ، یادگیری ماشین و علوم داده چیست.
بفهمید که این دامنه های مختلف چگونه در کنار هم قرار می گیرند ، چگونه متفاوت هستند و چگونه می توان از پرز و نعمت بازاریابی جلوگیری کرد.
درک فناوری رایانه با قدردانی از مقیاس ، جهان را تغییر داده است.
Big Data را بیاموزید
این دوره برای مهندسین نرم افزار ، سرپرست پایگاه داده …
آنچه یاد خواهید گرفت
بیاموزید که چگونه در حال حاضر از محبوب ترین نرم افزار در صنعت Big Data استفاده کنید
استفاده از پردازش دسته ای و همچنین پردازش در زمان واقعی.
زمینه کافی به شما بدهد تا بتوانید در مورد مشکلات و راه حل های واقعی با متخصصان این صنعت صحبت کنید.
تسلط بر اصول مدل سازی داده ها
در این دوره ، من اصول و مفاهیم مدل سازی …
آنچه یاد خواهید گرفت
آماده شروع کار در پروژه های مدل سازی داده های واقعی ،
مسئولیت ها را به عنوان بخشی از نقش موجود گسترش دهید
موقعیت جدیدی را شامل مدل سازی داده ها کنید.
تخصص رهبری سازمان
خود را مجهز کنید تا از طریق شفافیت هدف و …
آنچه یاد خواهید گرفت
کاوش کنید که رهبران بزرگ چگونه خود را ارزیابی می کنند و تیم های مشترکی را که به طور موثر مذاکرات و درگیری ها را مدیریت می کنند ، هدایت می کنند.
کشف کنید که چگونه رهبران از طریق داستان سرایی ارتباط برقرار می کنند و سایر استراتژی های ارتباطی را برای تأثیرگذاری به کار می گیرند.
بیاموزید که چگونه سازمانها با شفافیت هدف که از درک نیازهای مشتریان ، از جمله استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می شود ، شروع می کنند و از این تمرکز برای هدایت طراحی محصولات و خدمات برای تأمین م thoseثر آن نیازها استفاده می کنند.
یک پروژه سنگ فرش ایجاد کنید که به آنها امکان می دهد آنچه را آموخته اند به کار گیرند.
- 1
- 2