مهارت گوش دادن – مهارت های نهایی نهایی

admin
آخرین بروزرسانی 20 خرداد 1400
5.0 /5
(1)
0 قبلاً ثبت نام کرده اید

درباره این دوره

مهارت گوش دادن نوعی سس آرام نرم است که می تواند شغلی را به وجود بیاورد. آیا تا به حال مشتری ، مشتری ، رئیس یا همکار داشته اید که مجبور باشد چندین بار کارها را برای شما تکرار کند؟ یا طوری به شما نگاه کنید که گویی مطمئن نیستند که شما آنها را درک کرده اید ، یا حتی توجه نکرده اید؟

نهایت احترامی که می توانید برای هرکسی در محل کار قائل شوید گوش دادن به آنها است. مهارت های قوی گوش دادن آسان و عادی به نظر می رسد ، اما در واقع در اکثر محل کارها نادر است. کارشناس ارتباطات TJ Walker به شما گام به گام نحوه ساخت ، تقویت و تسلط بر مهارت های شنیداری عالی را در این دوره آموزش می دهد.

برچسب ها

اهداف یادگیری

ارتباطات بهتری با همه افراد در محل کار ایجاد کنید
یک ارتباط برقرار بهتر شوید
همه روابط کاری را بهبود ببخشید

الزامات

  • تمایل به گوش دادن به دیگران
  • تمایل به یادگیری از همکاران ، مشتریان ، مشتریان و رئیسان

مخاطبان هدف

  • مدیران ارشد
  • نمایندگان حساب
  • کارگران خط
  • مدیران

برنامه تحصیلی

29 ساعت

روی چالش واقعی گوش دادن با دقت تمرکز کنید

زبان بدن

شما می توانید استاد مهارتهای ارتباطی باشید

مدرس دوره

admin

4.2/5
53 دوره
5 نظر
32 دانشجو
بیش از 25 سال تجربه به عنوان مجری پروژه ، مشاور ، طراح و محاسب ، علاقمند به فناوری ، آموزش و نویسنده فنی دارد.
مشاهده بیشتر

بازخورد دانشجو

5.0
1 امتیاز
100%
0%
0%
0%
0%

دیدگاه (1)

مجری نکات بسیار خوبی برای برقراری ارتباط برای محیط های مختلف (در داخل و خارج از کار) ارائه داده است.

یک دیدگاه بنویسید

آیا می خواهید برای همه فعالیت های عمده در محل ، اعلان دریافت کنید؟

لیست علاقه مندی ها 0