روابط عمومی: ارتباطات بحران رسانه ها

admin
آخرین بروزرسانی 20 خرداد 1400
0 قبلاً ثبت نام کرده اید

درباره این دوره

روابط عمومی در زمان بحران. تصور کنید که یک بحران به سازمان شما ضربه می زند و در رسانه ها مطرح می شوید. شما ابتکار عمل را به رسانه آغاز می کنید. شما یک پیام واضح و آسان دارید. و قیمت های دقیق مورد نظرتان را در داستان های آخر دریافت می کنید.

شما خواهید آموخت که چگونه در زمان بحران روابط عمومی ، پیام ها را به رسانه ها آماده و ارسال کنید. نحوه برنامه ریزی برای کنفرانس های مطبوعاتی ، بیانیه های رسانه ای ، پیام ها و نیش صدا پوشش داده خواهد شد. چرا قبل از اینکه بدانید چه زمانی یا بحران چیست ، آمادگی برای یک بحران ضروری است. ارتباطات بحران روابط عمومی به طرحی نیاز دارد که همه جنبه های توسعه پیام ، تمرین و مدیریت رسانه را در بر بگیرد. این دوره برای مدیران عامل ، مدیران روابط عمومی ، مدیران بحران و هر کسی که مسئول اعتبار یک سازمان است ایده آل است.

برچسب ها

اهداف یادگیری

توانایی مدیریت ارتباطات بحران
بدانید که چگونه با اعتماد به نفس در دوربین ظاهر شوید
پیام ها را آماده کنید
به س questionsالات سخت دست بزنید

الزامات

  • دوربین فیلمبرداری (تلفن همراه یا وب کم کار خواهد کرد)

مخاطبان هدف

  • این دوره برای مدیران عامل ، مدیران روابط عمومی ، مدیران بحران و هر کسی که مسئول اعتبار یک سازمان است ایده آل است.

برنامه تحصیلی

2 ساعت 6 دقیقه

شما می توانید با بحران رسانه ای کنار بیایید و جلو بیایید

امور خانه داری

مدرس دوره

admin

4.2/5
53 دوره
5 نظر
32 دانشجو
بیش از 25 سال تجربه به عنوان مجری پروژه ، مشاور ، طراح و محاسب ، علاقمند به فناوری ، آموزش و نویسنده فنی دارد.
مشاهده بیشتر

یک دیدگاه بنویسید

آیا می خواهید برای همه فعالیت های عمده در محل ، اعلان دریافت کنید؟

لیست علاقه مندی ها 0