تجزیه و تحلیل نظرسنجی برای به دست آوردن بینش بازاریابی

ezoddin.eng
اخرین بروزرسانی ژوئن 9, 2021
0 قبلا ثبت نام شده

درباره این دوره

مصرف کنندگان چگونه برند شما را نسبت به رقبا می بینند؟ چگونه محصول جدیدی هنگام عرضه باید موقعیت بندی شود؟ کدام بخشهای مشتری بیشتر به پیشنهادات فعلی ما علاقه مند هستند؟

برای این س questionsالات و بسیاری دیگر ، نظرسنجی ها روش امتحان شده و واقعی برای به دست آوردن بینش بازاریابی هستند.

از نظرسنجی های یکباره مشتری رضایت گرفته تا نظرسنجی های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می شود ، اطلاعاتی را فراهم می کنند که بازاریابان برای درک چگونگی مشاهده محصولات ، خدمات و مارک هایشان توسط مصرف کنندگان نیاز دارند.

برنامه تحصیلی

تحلیل عاملی

آزمون

تجزیه و تحلیل خوشه

مقیاس گذاری چند بعدی

مربیان شما

ezoddin.eng

0/5
0 Courses
0 Reviews
33 Students
مشاهده بیشتر
رایگان
سطح