روابط عمومی: ارتباطات بحران رسانه ها
روابط عمومی در زمان بحران. تصور کنید که یک بحران …
آنچه یاد خواهید گرفت
توانایی مدیریت ارتباطات بحران
بدانید که چگونه با اعتماد به نفس در دوربین ظاهر شوید
پیام ها را آماده کنید
به س questionsالات سخت دست بزنید
هک رشد ، توسعه تجارت: مبانی بازاریابی
این دوره شامل تکنیک های مستقیم و نکات بازاریابی برای …
آنچه یاد خواهید گرفت
می دانید کجا بروید.
دیگر گم نخواهی شد
شما به وضوح خواهید دانست که کجا بروید و چگونه به آنجا بروید.
به عنوان یک کارآفرین احساس اطمینان بیشتری خواهید کرد.
شما دانش کسب خواهید کرد و متفاوت خواهید دید.
آموزش کامل سئو | با جستجوگر SEO رتبه 1 را در Google کسب کنید
SEO Training 2020 ، دوره کامل سئو برای وب سایت …
آنچه یاد خواهید گرفت
با استفاده از کلمات کلیدی منتخب معامله ای / آموزنده ، بازدید طولانی را به سایت خود هدایت کنید
سرعت بارگیری وب سایت خود را در کمتر از 1 ثانیه انجام دهید و فروش / تبدیل را 200٪ افزایش دهید
تکنیک های ایجاد لینک آسان برای بهبود اقتدار دامنه و رتبه بندی دامنه شما
راهنمای نهایی توسعه بازی با Unity
این دوره توسط Unity Technologies مجاز و ساخته شده است. …
آنچه یاد خواهید گرفت
دانش خود را با مفاهیمی که تازه آموخته اید آزمایش کنید.
دو بازی با کیفیت تجاری بسازید: یک بازی Galaxy Shooter 2D و جلوه های سینمایی و یک 3D
به آثار هنری منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید
توسعه برنامه موبایل با چارچوب Ionic
چارچوب Ionic یک کتابخانه منبع باز از اجزای بهینه شده …
آنچه یاد خواهید گرفت
اصول فن آوری
پیش زمینه این فناوری
مزایای برنامه های تلفن همراه
اصول اولیه و همچنین مفاهیم و فن آوری های پیشرفته را پوشش دهید.
مبانی C# برای مبتدیان
پس از تسلط بر اصول C # و برنامه نویسی …
آنچه یاد خواهید گرفت
پایه اساسی در اصول زبان برنامه نویسی C # و ساختارهای برنامه نویسی.
اعتماد به نفس بیشتری برای یادگیری مفاهیم پیشرفته برنامه نویسی C # دارید.
آماده باشید تا شغل خود را به عنوان یک برنامه نویس C # .NET آغاز کنید
تجزیه و تحلیل نظرسنجی برای به دست آوردن بینش بازاریابی
مصرف کنندگان چگونه برند شما را نسبت به رقبا می …
آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکباره مشتری رضایت گرفته تا نظرسنجی های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می شود ، اطلاعاتی را فراهم می کنند که بازاریابان برای درک چگونگی مشاهده محصولات ، خدمات و مارک هایشان توسط مصرف کنندگان نیاز دارند.
در روش های تحلیلی برای داده های نظرسنجی ، فراگیران آماری با روش های تثبیت شده برای تبدیل پاسخ های نظرسنجی به بینش هایی که می توانند تصمیمات بازاریابی را پشتیبانی کنند ، آشنا می شوند.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عامل ، تجزیه و تحلیل خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس گذاری چند بعدی است.