استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی

مدرس examen
آخرین بروزرسانی 19 خرداد 1400
2 قبلاً ثبت نام کرده اید

درباره این دوره

این دوره دانش آموزان را با تجزیه و تحلیل تجارب تجاری آشنا می کند و در عین حال نگاهی تیزبینانه به استفاده ماهرانه از اعدادی که در فضای دیجیتال یافت می شود ، دارد. ما مشتریان راضی را اندازه گیری و شناسایی می کنیم تا محصول یا خدمات را متناسب با آن تنظیم کنیم.

برای اندازه گیری رضایت مشتری ، انتظارات ، عملکرد و عدم تایید محصول یا خدمات ارائه شده را اندازه گیری خواهیم کرد.

اهداف یادگیری

بنیاد لازم برای استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها را برای چالش های دنیای واقعی که روزانه در زندگی حرفه ای خود با آن روبرو هستند ، دریافت کنید.
ابزار تحلیلی ایده آل را برای نیازهای خاص آنها شناسایی کنید
روش های معتبر و قابل اعتماد برای جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها را درک کنید
از داده ها در تصمیم گیری برای آژانس ها ، سازمان ها یا مشتریان خود استفاده کنید.

شامل مواد

  • فیلم
  • جزوات

الزامات

  • دانش پایه بازاریابی

مخاطبان هدف

  • مدیران ، رهبران تجارت
  • هر کسی در حال یافتن فرصتی برای دریافت ترفیع است

برنامه تحصیلی

8 ساعت 30 دقیقه

تجزیه و تحلیل بازاریابی

تجزیه و تحلیل پیش بینی

تأثیر کمپین بازاریابی

آیا می خواهید برای همه فعالیت های عمده در محل ، اعلان دریافت کنید؟

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare
Compare ×
Let's Compare! Continue shopping