تجزیه و تحلیل نظرسنجی برای به دست آوردن بینش بازاریابی
آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکباره مشتری رضایت گرفته تا نظرسنجی های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می شود ، اطلاعاتی را فراهم می کنند که بازاریابان برای درک چگونگی مشاهده محصولات ، خدمات و مارک هایشان توسط مصرف کنندگان نیاز دارند.
در روش های تحلیلی برای داده های نظرسنجی ، فراگیران آماری با روش های تثبیت شده برای تبدیل پاسخ های نظرسنجی به بینش هایی که می توانند تصمیمات بازاریابی را پشتیبانی کنند ، آشنا می شوند.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عامل ، تجزیه و تحلیل خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس گذاری چند بعدی است.
اعتماد به نفس و ایجاد اعتماد به نفس در بدن
آنچه یاد خواهید گرفت
قدرتمندترین تکنیک های زبان بدن را برای احساس و اعتماد به نفس بیشتر جستجو کنید
کشف کنید چگونه می توانید خود را به "دولت برنده" برسانید
- 1
- 2