مقدمه ای بر یادگیری ماشین برای علوم داده
در این دوره مقدماتی ، “دانشمند حیاط خلوت اطلاعات” شما …
آنچه یاد خواهید گرفت
کاملاً بفهمید علوم کامپیوتر ، یادگیری ماشین و علوم داده چیست.
بفهمید که این دامنه های مختلف چگونه در کنار هم قرار می گیرند ، چگونه متفاوت هستند و چگونه می توان از پرز و نعمت بازاریابی جلوگیری کرد.
درک فناوری رایانه با قدردانی از مقیاس ، جهان را تغییر داده است.
آنچه یاد خواهید گرفت
بیاموزید که چگونه در حال حاضر از محبوب ترین نرم افزار در صنعت Big Data استفاده کنید
استفاده از پردازش دسته ای و همچنین پردازش در زمان واقعی.
زمینه کافی به شما بدهد تا بتوانید در مورد مشکلات و راه حل های واقعی با متخصصان این صنعت صحبت کنید.
آنچه یاد خواهید گرفت
آماده شروع کار در پروژه های مدل سازی داده های واقعی ،
مسئولیت ها را به عنوان بخشی از نقش موجود گسترش دهید
موقعیت جدیدی را شامل مدل سازی داده ها کنید.
آنچه یاد خواهید گرفت
می تواند یک ارزش پیشنهادی برای یک نام تجاری ایجاد کند
بیاموزید که چگونه محتوای معنی دار و جذاب تولید کنید.
یک زمین خلاق کامل ایجاد کنید.
فعالیت های برند را از طریق لنز تجربه مشتری بررسی کنید.
آنچه یاد خواهید گرفت
توصیف ساختار و عملکرد شبکه جهانی وب ، ایجاد صفحات وب پویا با استفاده از ترکیبی از HTML ، CSS و JavaScript
مفاهیم ضروری زبان برنامه نویسی را اعمال کنید
با ایجاد فرم های HTML ، یک سرویس میزبانی وب مناسب انتخاب کنید
صفحات وب خود را برای دیدن جهان منتشر کنید.
در آینده بتوانید یک مدل کاری برای ایجاد وب سایت های شخصی یا شغلی خود ایجاد کنید
کاملاً آماده برای گام بعدی در دوره یا طراحی تخصصی توسعه وب یا طراحی وب پیشرفته تر.
آنچه یاد خواهید گرفت
چندین ابزار لازم برای فروش ایجاد کنید که برای داشتن یک عملکرد بالا در فروش ضروری است. این ابزارها در حدود پایه دانش ، مهارت و نظم بنا شده اند.
هر ابزاری جعبه ابزار فروش را تشکیل می دهد ، که یک سند زنده برای راهنمایی شما در هر مرحله از مراحل فروش است.
آنچه یاد خواهید گرفت
به پیش بینی عملکرد کمک می کند
افزایش نرخ ماندگاری
افزایش بهره وری در هزینه
استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی
این دوره دانش آموزان را با تجزیه و تحلیل تجارب …
آنچه یاد خواهید گرفت
بنیاد لازم برای استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها را برای چالش های دنیای واقعی که روزانه در زندگی حرفه ای خود با آن روبرو هستند ، دریافت کنید.
ابزار تحلیلی ایده آل را برای نیازهای خاص آنها شناسایی کنید
روش های معتبر و قابل اعتماد برای جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها را درک کنید
از داده ها در تصمیم گیری برای آژانس ها ، سازمان ها یا مشتریان خود استفاده کنید.