کورس ها

شاخص
رایگان
مبتدی

الکترونیک – برای مبتدیان کامل

الکترونیک برای بسیاری از زمینه ها مهم شده است. ارتباطات …

رایگان

الکترونیک – برای مبتدیان کامل

7 درس
9.9 ساعت
مبتدی
آنچه یاد خواهید گرفت
یادگیری الکترونیک دانشگاه
دریافت مدرک پایان دوره
معرفی به شرکت های تخصصی
ارائه مدرک دانشگاه شریف
یادگیری الکترونیک تخصصی
یادگیری کار با دستگاه ها
رایگان
مبتدی

اسپانیایی را بیاموزید: تخصص واژگان اساسی اسپانیایی

اسپانیایی دومین زبان مکالمه روی زمین است ، بعد از …

رایگان

اسپانیایی را بیاموزید: تخصص واژگان اساسی اسپانیایی

2 درس
12.5 ساعت
مبتدی
آنچه یاد خواهید گرفت
مهارت های شنیداری و درک اسپانیایی خود را با زبان اسپانیایی بومی از طریق آموزش گوش و یادگیری تصویری به لطف معلم بومی اسپانیایی زبان ، صفحه تعاملی ، زیرنویس و مطالب PDF .PDF بهبود ببخشید.
اکنون و در آینده به اهداف اسپانیایی زبان خود برسید و فرصتهای خود را برای موفقیت شخصی و شغلی افزایش دهید.
با پایان دوره ، مهارت های عملی ارتباطی خود را در زبان اسپانیایی ، نوشتن ، خواندن و البته تسلط و دقت دستور زبان خود ایجاد و توسعه خواهید داد.
رایگان
متوسط

استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی

این دوره دانش آموزان را با تجزیه و تحلیل تجارب …

رایگان

استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی

8.5 ساعت
متوسط
آنچه یاد خواهید گرفت
بنیاد لازم برای استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها را برای چالش های دنیای واقعی که روزانه در زندگی حرفه ای خود با آن روبرو هستند ، دریافت کنید.
ابزار تحلیلی ایده آل را برای نیازهای خاص آنها شناسایی کنید
روش های معتبر و قابل اعتماد برای جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها را درک کنید
از داده ها در تصمیم گیری برای آژانس ها ، سازمان ها یا مشتریان خود استفاده کنید.
رایگان
همه سطح‌ها

تجزیه و تحلیل نظرسنجی برای به دست آوردن بینش بازاریابی

مصرف کنندگان چگونه برند شما را نسبت به رقبا می …

رایگان

تجزیه و تحلیل نظرسنجی برای به دست آوردن بینش بازاریابی

18.8 ساعت
همه سطح‌ها
آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکباره مشتری رضایت گرفته تا نظرسنجی های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می شود ، اطلاعاتی را فراهم می کنند که بازاریابان برای درک چگونگی مشاهده محصولات ، خدمات و مارک هایشان توسط مصرف کنندگان نیاز دارند.
در روش های تحلیلی برای داده های نظرسنجی ، فراگیران آماری با روش های تثبیت شده برای تبدیل پاسخ های نظرسنجی به بینش هایی که می توانند تصمیمات بازاریابی را پشتیبانی کنند ، آشنا می شوند.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عامل ، تجزیه و تحلیل خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس گذاری چند بعدی است.
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare