روابط عمومی: ارتباطات بحران رسانه ها
آنچه یاد خواهید گرفت
توانایی مدیریت ارتباطات بحران
بدانید که چگونه با اعتماد به نفس در دوربین ظاهر شوید
پیام ها را آماده کنید
به س questionsالات سخت دست بزنید
هک رشد ، توسعه تجارت: مبانی بازاریابی
آنچه یاد خواهید گرفت
می دانید کجا بروید.
دیگر گم نخواهی شد
شما به وضوح خواهید دانست که کجا بروید و چگونه به آنجا بروید.
به عنوان یک کارآفرین احساس اطمینان بیشتری خواهید کرد.
شما دانش کسب خواهید کرد و متفاوت خواهید دید.
آموزش کامل سئو | با جستجوگر SEO رتبه 1 را در Google کسب کنید
آنچه یاد خواهید گرفت
با استفاده از کلمات کلیدی منتخب معامله ای / آموزنده ، بازدید طولانی را به سایت خود هدایت کنید
سرعت بارگیری وب سایت خود را در کمتر از 1 ثانیه انجام دهید و فروش / تبدیل را 200٪ افزایش دهید
تکنیک های ایجاد لینک آسان برای بهبود اقتدار دامنه و رتبه بندی دامنه شما
مبانی سرمایه گذاری ارز رمزنگاری شده
آنچه یاد خواهید گرفت
با نحوه خرید ، فروش و ذخیره ارزهای رمزپایه از جمله استفاده از کیف پول های دیجیتال آشنا شوید
در مورد چگونگی شناسایی ارزهای رمزپایه برای سرمایه گذاری و نحوه بکارگیری استراتژی های مناسب سرمایه گذاری اطلاعات کسب کنید
چند منبع عالی برای افزایش دانش خود در مورد مبانی سرمایه گذاری و مکان های یافتن جوامع ارزهای رمزپایه را بیاموزید
برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل مالی: بودجه شرکت
آنچه یاد خواهید گرفت
بیاموزید که چگونه با استفاده از معیارهای مختلف ، صورتهای مالی را تجزیه و تحلیل کنید
سلامت و سودآوری یک شرکت را از بین ببرید.
مبانی حسابداری
آنچه یاد خواهید گرفت
قادر به خواندن سه صورت مالی معمول است
صورت سود ، ترازنامه و صورت جریان های نقدی.
این مهارت ها را در یک محیط کسب و کار در دنیای واقعی اعمال کنید.
مقدمه ای بر امور مالی شرکت ها
آنچه یاد خواهید گرفت
در ایجاد یک چارچوب یکپارچه برای تصمیم گیری استراتژیک مالی پایه محکمی داشته باشید.
درک کاملی از صورتهای مالی و اطلاعات مالی ارائه شده داشته باشید و بتوانید صورتهای جریان وجوه نقد را ارزیابی و تحلیل کنید.
مدیریت و ارزیابی اوراق بهادار و تکنیک های ارزیابی شرکت را درک کنید.
بفهمید که چگونه ریسک و عدم اطمینان را در تصمیمات سرمایه گذاری بگنجانید و نحوه تصمیم گیری شرکتها برای تأمین مالی و سرمایه گذاری را بفهمید.
تجزیه و تحلیل نظرسنجی برای به دست آوردن بینش بازاریابی
آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکباره مشتری رضایت گرفته تا نظرسنجی های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می شود ، اطلاعاتی را فراهم می کنند که بازاریابان برای درک چگونگی مشاهده محصولات ، خدمات و مارک هایشان توسط مصرف کنندگان نیاز دارند.
در روش های تحلیلی برای داده های نظرسنجی ، فراگیران آماری با روش های تثبیت شده برای تبدیل پاسخ های نظرسنجی به بینش هایی که می توانند تصمیمات بازاریابی را پشتیبانی کنند ، آشنا می شوند.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عامل ، تجزیه و تحلیل خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس گذاری چند بعدی است.