روابط عمومی: ارتباطات بحران رسانه ها
آنچه یاد خواهید گرفت
توانایی مدیریت ارتباطات بحران
بدانید که چگونه با اعتماد به نفس در دوربین ظاهر شوید
پیام ها را آماده کنید
به س questionsالات سخت دست بزنید
هک رشد ، توسعه تجارت: مبانی بازاریابی
آنچه یاد خواهید گرفت
می دانید کجا بروید.
دیگر گم نخواهی شد
شما به وضوح خواهید دانست که کجا بروید و چگونه به آنجا بروید.
به عنوان یک کارآفرین احساس اطمینان بیشتری خواهید کرد.
شما دانش کسب خواهید کرد و متفاوت خواهید دید.
آموزش کامل سئو | با جستجوگر SEO رتبه 1 را در Google کسب کنید
آنچه یاد خواهید گرفت
با استفاده از کلمات کلیدی منتخب معامله ای / آموزنده ، بازدید طولانی را به سایت خود هدایت کنید
سرعت بارگیری وب سایت خود را در کمتر از 1 ثانیه انجام دهید و فروش / تبدیل را 200٪ افزایش دهید
تکنیک های ایجاد لینک آسان برای بهبود اقتدار دامنه و رتبه بندی دامنه شما
هوش مصنوعی و یادگیری ماشین
آنچه یاد خواهید گرفت
آماده استفاده از دانش تازه به دست آمده خود در سازمان فعلی خود باشید.
برای خود و تجارت خود تصمیمات استراتژیک آگاهانه بگیرید.
مقدمه ای بر یادگیری ماشین برای علوم داده
آنچه یاد خواهید گرفت
کاملاً بفهمید علوم کامپیوتر ، یادگیری ماشین و علوم داده چیست.
بفهمید که این دامنه های مختلف چگونه در کنار هم قرار می گیرند ، چگونه متفاوت هستند و چگونه می توان از پرز و نعمت بازاریابی جلوگیری کرد.
درک فناوری رایانه با قدردانی از مقیاس ، جهان را تغییر داده است.
Big Data را بیاموزید
آنچه یاد خواهید گرفت
بیاموزید که چگونه در حال حاضر از محبوب ترین نرم افزار در صنعت Big Data استفاده کنید
استفاده از پردازش دسته ای و همچنین پردازش در زمان واقعی.
زمینه کافی به شما بدهد تا بتوانید در مورد مشکلات و راه حل های واقعی با متخصصان این صنعت صحبت کنید.
تسلط بر اصول مدل سازی داده ها
آنچه یاد خواهید گرفت
آماده شروع کار در پروژه های مدل سازی داده های واقعی ،
مسئولیت ها را به عنوان بخشی از نقش موجود گسترش دهید
موقعیت جدیدی را شامل مدل سازی داده ها کنید.
تجزیه و تحلیل نظرسنجی برای به دست آوردن بینش بازاریابی
آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکباره مشتری رضایت گرفته تا نظرسنجی های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می شود ، اطلاعاتی را فراهم می کنند که بازاریابان برای درک چگونگی مشاهده محصولات ، خدمات و مارک هایشان توسط مصرف کنندگان نیاز دارند.
در روش های تحلیلی برای داده های نظرسنجی ، فراگیران آماری با روش های تثبیت شده برای تبدیل پاسخ های نظرسنجی به بینش هایی که می توانند تصمیمات بازاریابی را پشتیبانی کنند ، آشنا می شوند.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عامل ، تجزیه و تحلیل خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس گذاری چند بعدی است.